Reacties
Reacties 51 - 90 van 90
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Karin Beemster | Weer prachtige verhalen, snel en met humor geschreven.… | 5 apr. '23 |
| Ron | Gelukkig maken de mooie panorama’s onderweg veel… | 5 apr. '23 |
| Pieneke | Wat een uitputtingsslag, hoe houden jullie het vol… | 5 apr. '23 |
| Karien | Mooi!!! Wat ziet het er geweldig uit! Hopelijk die… | 5 apr. '23 |
| Gerard Beemster | Wat een gedoe die fietsbanden. Ik hoop dat jullie… | 5 apr. '23 |
| Renate | Wat een schatje!!! | 4 apr. '23 |
| Aswin | Mooie foto's. Jammer van al die lekke banden.… | 4 apr. '23 |
| Renate | Ohjee... Wat een cliffhanger, zijn jullie nu weer… | 4 apr. '23 |
| Ben Zelf | Wie schrijft dit reisverhaal? M.a.w wie heeft zo'n… | 4 apr. '23 |
| Willy | Het is een prachtig landschap maar af en toe niet… | 4 apr. '23 |
| Martha Nolan | Some completely awesome. Am so in awe of the trips… | 4 apr. '23 |
| Jos | Ik dacht dat jullie in Nigeria zaten. | 3 apr. '23 |
| Pauline | Jullie zijn bikkels!! | 3 apr. '23 |
| Janna | Mooie reis! Wij zijn daar vorig jaar op vakantie geweest,… | 3 apr. '23 |
| Ron | Balen van het tijdverlies door de lekke banden maar… | 3 apr. '23 |
| Linda Pasteels | Indèrdaad: rozerood kleurtje op de eerste foto's,… | 2 apr. '23 |
| Wim en Nel | Lekke banden, tegenwind…….We zijn jong en sterk… | 2 apr. '23 |
| Valentijn | Hé T&B, wat een mooie 'wegen' en uitzichten… | 2 apr. '23 |
| Gerard Beemster | Sterkte met de kleine tegenslagen. Wel een mooie vergezichten… | 2 apr. '23 |
| Ben Zelf | Weer mooie beelden verlaten wegen en weggetjes. Opnames… | 2 apr. '23 |
| Ellen | Fijne reis Bernard en Tjitske! Leuk dat we mogen meegenieten… | 2 apr. '23 |
| Adri bervoets | Alleen al om de zon en de warmte ben ik al jaloers.....heel… | 2 apr. '23 |
| Brigit | Veel reisplezier in het mooie Portugal! Ik geniet… | 2 apr. '23 |
| Pieneke | Wat geweldig dat jullie weer een lange fietstocht… | 2 apr. '23 |
| Mieke | Wat leuk, weer op pad! Veel plezier! | 1 apr. '23 |
| Valérie | We zijn weer op weg, merci om ons mee te nemen naar… | 1 apr. '23 |
| Ineke | Heerlijk weer en een mooie route om van te genieten.… | 1 apr. '23 |
| Adri bervoets | heerlijk zeg; alleen om het mooie weer ben ik al jaloers....geniet… | 1 apr. '23 |
| Servaas | Veel reis-, eet-, drink- en ander plezier! | 1 apr. '23 |
| Willy | Wat een fantastisch begin weer, en wat een weer. En… | 1 apr. '23 |
| Renate | Wauw wat een foto's! Heel veel succes op jullie… | 1 apr. '23 |
| Pauline | Hele mooie reis toegewenst. Hartstikke leuk om mee… | 1 apr. '23 |
| Gerard Beemster | Mooie groene lakens....daar wil ikzelf eens een golfballetje… | 1 apr. '23 |
| Marinus | Wauw die foto's, wat een weertje daarzo, ik zou… | 1 apr. '23 |
| Maria en Wiro | Hoi, hoi, ik moest lagen bij de verhaal met de zakmes… | 1 apr. '23 |
| Patricia | Weer zo'n stoere fietsvakantie! Geniet ervan! | 1 apr. '23 |
| Wim en Nel | Mooi dat jullie on route zijn ! Wat strubbelingen… | 1 apr. '23 |
| Corine | Prachtig om nu ook weer jullie reis te kunnen volgen! | 1 apr. '23 |
| Ron | Goed toeristenluw seizoen gekozen en wat een mooie… | 1 apr. '23 |
| Aunt Alice | Thank you Tjitske. For sending your Travelling blogs.… | 1 apr. '23 |

- Jos: Misschien eens met zijn tweetjes…
- Jos: Alhoewel het geen trip was…
- Henne Ticheler: Mooie verhalen Bernard. Jeannine…
- Linda Pasteels: Een hele belevenis, lijkt…
- Karin V: Mooie verhalen en foto’s…
Alle reacties »