Reacties
Reacties 1 - 50 van 90
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jos | Misschien eens met zijn tweetjes op de Vespa? https://www.connections.be/nl-be/breaks/la-bella-italia/vespa-valpolicella | 4 mei '23 |
| Jos | Alhoewel het geen trip was in Afrika had het er wel… | 3 mei '23 |
| Henne Ticheler | Mooie verhalen Bernard. Jeannine en ik lopen nu een… | 19 apr. '23 |
| Linda Pasteels | Een hele belevenis, lijkt me zo. Inderdaad, die wind,… | 15 apr. '23 |
| Karin V | Mooie verhalen en foto’s , Bernard en Tjitske! Petje… | 13 apr. '23 |
| Bep Kervel | Wat fantastisch om weer 'mee' te mogen reizen,… | 13 apr. '23 |
| Lineke | Bedankt voor jullie mooie verhalen. En wel thuis.… | 13 apr. '23 |
| Martha Nolan | Quite the trip. I have to admit to not wanting to… | 13 apr. '23 |
| Thea van Aart van Straelen | Prachtige verhalen, ik zag jullie fietsen en ploeteren.… | 13 apr. '23 |
| Karin Beemster | Jammer dat het weer voorbij is!! Het is altijd genieten… | 13 apr. '23 |
| Wiske | goed gedaan en veilig thuis | 13 apr. '23 |
| P Meier | Ik ben trots op jullie | 13 apr. '23 |
| Pieneke | Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt. En heel… | 13 apr. '23 |
| Ron | Klein rondje Portugal, 908km? :) . Wederom bedankt… | 13 apr. '23 |
| Wim en Nel | Ha,ha….in stijl afgesloten met een overnachting… | 13 apr. '23 |
| Mieke | Wat een mooie verhalen ook deze keer weer, zo leuk… | 13 apr. '23 |
| Dirk Houtgraaf | Alweer het einde? Heb genoten van jullie onderkoelde… | 13 apr. '23 |
| Renate | Wauw! Het ziet er zo hartje zomer uit, en dat terwijl… | 12 apr. '23 |
| Maria en Wiro | Op naar het volgende avontuur en proost:) | 12 apr. '23 |
| René Asselbergs | Inspirerend en stoer ! René | 12 apr. '23 |
| Karien | Fantastisch!!! Xx | 12 apr. '23 |
| Vincent | bedankt weer voor de mooie verhalen. | 11 apr. '23 |
| Dirk Van Laere | Al snel even gekeken naar jullie fantastische reisverhalen..!!… | 11 apr. '23 |
| Martha Nolan | I was looking for a picture of the hotel and the pool… | 11 apr. '23 |
| Gertie | De reisverhalen van de avontuurlijke, zanderige en… | 11 apr. '23 |
| P Meier | Heb genoten van de prachtige afbeeldingen. | 11 apr. '23 |
| Wim en Nel | Zo mooi dat pad binnendoor ! Rust en ruimte, blauwe… | 10 apr. '23 |
| Renate | Ahjoohhh lekker plonzen! :) Maarja, dan word je zo… | 10 apr. '23 |
| [email protected] | Feliz Páscoa! | 10 apr. '23 |
| Adri bervoets | Met de fiets op pad: nooit saai.........zeker niet… | 10 apr. '23 |
| Carla | geniet ervan! | 9 apr. '23 |
| Patricia | Feliz Páscoa! En nog zonnige fietsdagen! | 9 apr. '23 |
| Wim en Nel | Flink bikkelen door los zand en over glooiende heuvels… | 9 apr. '23 |
| Jan Stins | Geweldige manier van vakantie houden. Leuk om te lezen.… | 9 apr. '23 |
| Renate | 😍☀️☀️☀️☀️ vrolijk pasen Toppertjes! | 9 apr. '23 |
| Valentijn | Hé T&B wat een leuk plekje hebben jullie gevonden… | 9 apr. '23 |
| Valentijn | Wow wat een afstand weer afgelegd! Leuk dat jullie… | 9 apr. '23 |
| Aswin | vrolijk pasen, en nu zonder lekke banden weer verder. | 9 apr. '23 |
| Ron | Fijne Portugese Paasdag gewenst | 9 apr. '23 |
| Gerard Beemster | Soms wel zwaar, als ik het zo zie...en warm ook! Maar… | 9 apr. '23 |
| Wim en Nel | Flink wat mooie kilometers gemaakt getuige de foto’s… | 8 apr. '23 |
| Aswin | gezellig in die mast, met zoveel beesten. af en toe… | 8 apr. '23 |
| Annemieke | Wat prachtig dat jullie zo'n mooie reis maken!… | 8 apr. '23 |
| Mieke | Mooie verhalen weer! Fijn Paasweekend! | 8 apr. '23 |
| Valentijn | Wow wat een mooi zeegezicht. Ik kan me voorstellen… | 7 apr. '23 |
| Lineke | Hoi wat een feest weer om met jullie mee te fietsen.… | 7 apr. '23 |
| Elma Dalhuijsen-Nuis | Wat een pracht verhaal! Ik leef met jullie mee! | 7 apr. '23 |
| Paul | Dit keer op de e-bike, veel plezier | 7 apr. '23 |
| Fer | Jullie reisverhaal geeft een aardige indruk hoe de… | 5 apr. '23 |
| Wim en Nel | We voelen jullie frustratie over lekke banden, bijtende… | 5 apr. '23 |
1 2 Volgende »

- Jos: Misschien eens met zijn tweetjes…
- Jos: Alhoewel het geen trip was…
- Henne Ticheler: Mooie verhalen Bernard. Jeannine…
- Linda Pasteels: Een hele belevenis, lijkt…
- Karin V: Mooie verhalen en foto’s…
Alle reacties »