Reacties
Reacties 51 - 100 van 123
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marina Roes | Wat een avontuur. Zalig. Ook zo mooi en rustig. Toch… | 9 mrt. '19 |
| Paul | Jaja genieten maar en een beetje afzien | 9 mrt. '19 |
| Jos | Die honden zijn een probleem. Wij hebben in Spanje… | 9 mrt. '19 |
| Sorry | spannende verhalen kijk uit naar morgen vanuit de… | 9 mrt. '19 |
| Patricia | Jullie maken een prachtige reis. En zo sportief allebei!… | 9 mrt. '19 |
| Henne Ticheler | Ha Tjitske en Bernard, Mooie verhalen en fraaie foto’s.… | 9 mrt. '19 |
| Marinus | Goed bezig strijders! +100 km met een motiverend kroketje… | 9 mrt. '19 |
| P Meier | Jullie hebben gelukkig de problemen kunnen oplossen.… | 8 mrt. '19 |
| Paul | Beste Bernhard, Fijn te horen dat het goed gaat met… | 8 mrt. '19 |
| Carla | Ondanks de ongemakken een prachtige beschrijving van… | 8 mrt. '19 |
| Jayne Edwards | Another nail-biting chapter (for the reader certainly!… | 8 mrt. '19 |
| Gerard Beemster | Sterkte met de laatste lootjes, ik hoop geen pech… | 8 mrt. '19 |
| Renate | Ik leef helemaal mee en kan niet wachten tot de volgende… | 8 mrt. '19 |
| Ellis | Jullie hebben weer veel beleefd vandaag, leuk hoor! | 7 mrt. '19 |
| Gerard Beemster | Het blijft één groot avontuur, vandaag met heel… | 7 mrt. '19 |
| Bernard Meier | Jazeker! Marathon Plus: nooit lek! | 7 mrt. '19 |
| Karin Beemster | Stoere nicht!! | 7 mrt. '19 |
| Karin Beemster | Schwalbe? | 7 mrt. '19 |
| Sophie van peel | Toch spannend, blijven gaan en denk aan jullie...🍀👌🍀 | 7 mrt. '19 |
| Renate | Jullie zijn al goed bruin zo te zien! | 7 mrt. '19 |
| Linda Pasteels | Jullie zijn goed ingeduffeld zo te zien. En het lijkt… | 7 mrt. '19 |
| Mireille Vanpaeschen | Wat een prachtige natuur en op het fietsje kan je… | 7 mrt. '19 |
| Mieke | Vandaag weer mooier weer lijkt het, dank voor opnieuw… | 7 mrt. '19 |
| Karien | Mooie fotos! Fijn dat de batterijen goed van pas komen… | 7 mrt. '19 |
| Aswin | mooie foto's | 7 mrt. '19 |
| Lieve VdL | Wat leuk voor jullie. Wat een een leuke tocht. Ik… | 7 mrt. '19 |
| Marinus | Knallende oranje vestjes, kleurt beter als de gele… | 6 mrt. '19 |
| Jos | Bestaan er geen zonnepanelen voor fietsen? Dan kun… | 6 mrt. '19 |
| Marina Roes | Niks forceren he Bernard. Af en toe rust he. Supermooie… | 6 mrt. '19 |
| Lineke | Mooie reisverslagen. En met de foto's erbij zijn… | 6 mrt. '19 |
| Janna | Jullie zijn weer op pad! Wat een mooie verhalen en… | 6 mrt. '19 |
| Willibrord Beemster | Hoi Tjitske en Bernard, welke datum denken jullie… | 6 mrt. '19 |
| Linda Pasteels | He Tjitske en Bernard, gewoon prachtige verhalen!… | 6 mrt. '19 |
| Gerard Beemster | Wat een avonturiers zijn jullie. De schoonheid van… | 5 mrt. '19 |
| Ellis | Grote afstand gedaan vandaag, jullie zijn goed op… | 5 mrt. '19 |
| Willy | Geweldige reis. Heb bewondering voor jullie. Veel… | 5 mrt. '19 |
| P Meier | mooie bloeiende amandelbomen! | 5 mrt. '19 |
| P Meier | wat een prachtige natuur. Je moet niet aan clausrtophobie… | 5 mrt. '19 |
| Mireille Vanpaeschen | Wat fijn dat we de kans krijgen om met jullie mee… | 5 mrt. '19 |
| Jayne Edwards | Your sense of adventure is awe-inspiring. Exciting… | 5 mrt. '19 |
| Marlies | Bedankt voor jullie spannend verslag, leuk om te volgen!!!Geniet… | 4 mrt. '19 |
| Aswin | Lijkt wel een steeple chase of veldrijden met al die… | 4 mrt. '19 |
| P Meier | heb je eindelijk een min of meer geasfalteerde weg… | 4 mrt. '19 |
| Karin Beemster | Hoi Bernard en Tjitske, wat ontzettend leuk om jullie… | 4 mrt. '19 |
| Karin Beemster | wat zijn jullie toch een kanjers!! | 4 mrt. '19 |
| Ben Zelf | Leuke verhalen. Je schrijft heel boeiend Tjitske.… | 4 mrt. '19 |
| Marinus | Wauw, sterk verhaal met mooie foto's, benieuwd… | 4 mrt. '19 |
| Sophie van peel | Toch een Hele onderneming he Maar zeker ook genieten..… | 4 mrt. '19 |
| Corine | Wat een avontuur! Prachtige foto's! | 4 mrt. '19 |
| Ellis | Hoi beiden, Dat was een avontuurlijke dag met een… | 4 mrt. '19 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »

- Luc Van den Bergh: Dat was weer een prachtig…
- Nele: Wat een avontuur! Even dat…
- Martha Nolan: You two are amazing
- Martha Nolan: So exciting to see you back…
- Chris: Bedankt dat we mee hebben…
Alle reacties »